Siirry sisältöön
Asiantuntijabrändi – vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää

Asiantuntijabrändi – vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää

Perjantai 14.2. klo 9.00−12.00
Webinaari

Menestyksekästä asiantuntijatyötä tehdään persoona edellä. Oma asiantuntemus kannattaa tuoda näkyväksi myös digitaalisissa kanavissa olemalla läsnä siellä, missä yleisösi viettää aikaa – sosiaalisessa mediassa. Koulutuksessa tutustutaan asiantuntijabrändin ja digitaalisen läsnäolon merkitykseen sekä suunnitellaan asiantuntijaviestintää.

Tavoite

Kurssilla opit tekemään suunnitelman, jonka avulla pääset asiantuntijabrändisi luomisessa hyvään vauhtiin ja saavutat haluamiasi viestinnällisiä tuloksia. Opit asettamaan sinulle sopivat tavoitteet ja valitsemaan tarpeeseesi parhaat kanavat. Tutustut omaäänisen ja persoonallisen viestinnän vaikuttavuuteen ja saat vinkkejä visuaaliseen yhdenmukaisuuteen sekä sosiaalisen median profiiliesi optimointiin.

Kenelle

Kurssi on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät asiantuntijatyötä omalla persoonallaan. Olit sitten yrittäjä tai suuren organisaation asiantuntija. Kurssi sopii myös loistavasti alanvaihdosta haaveilevalle tai urallaan etenemistä suunnittelevalle. On hyvä, jos olet ennen kurssia tutustunut hieman sosiaalisen median eri kanaviin.

Ohjelmaversio

Koulutus ei edellytä mitään tiettyä ohjelmistoa.

Koulutuksen sisältö

Asiantuntijabrändi – vakuuttavaa ja vaikuttavaa viestintää!

  • Mitä eroa on asiantuntijabrändillä, henkilöbrändillä ja työntekijälähettiläällä, ja miten asiantuntijabrändistä kasvaa ajatusjohtaja tai vaikuttaja?
  • Mitä tarkoittaa social selling ja verkostoituminen?
  • Miten määrittelen oman asiantuntijabrändini?
  • Kuinka teen laadukasta asiantuntijaviestintää?

Digitaalinen läsnäolo ja työkalut siinä onnistumisen tueksi

  • Kuinka otan asiantuntijaviestinnän osaksi jokapäiväistä tekemistä?
  • Miten hallitsen tavoitteellisen asiantuntijaviestinnän suunnittelua ja rakennan sisältöstrategiaa?
  • Kuinka tuotan kiinnostavaa ja innostavaa sisältöä?
  • Hyvän tavan mukainen ja turvallinen viestintä.

Miten rakennan brändiäni eri sosiaalisen median kanavissa?

  • Lyhyt katsaus suosituimpiin asiantuntijakanaviin: LinkedIn, Facebook, Instagram & Tiktok: asiantuntijan näkökulmasta.
  • Kuinka valita itselle paras kanava ja miten päästä alkuun?

Kouluttajakuvaus

Riina Kruut on viestinnän ammattilainen, helposti lähestyttävä verkostoituja ja idearikas markkinointiyrittäjä. Hänelle on tärkeää saada koulutuksiin osallistujat innostumaan sosiaalisen median mahdollisuuksista, ja saada heidät luottamaan persoonalliseen viestintään sekä kykyynsä jakaa mielenkiintoisia tarinoita markkinoinnin tehostamiseksi. Riina on energinen, inspiroiva ja rohkaiseva kouluttaja, joka pyrkii tarjoilemaan koulutettaville aina viimeisimmän tiedon helposti ymmärrettävässä ja käytännönläheisessä muodossa. Riina ahkeroi markkinoinnin johtamisen ja koulutusten ohella tiiviisti myös erilaisten tekstien parissa sekä sparraa asiantuntijoita laadukkaaseen, vaikuttavaan ja tavoittavaan viestintään.

Kouluttaja: Eduhouse

Avainsanat: Henkilöbrändi, Asiantuntija, Sosiaalinen media, Digitaalinen läsnäolo, Viestintä, Markkinointi, Etäkoulutus, Digikoulutus, Somekoulutus, Brändi, Spesialisti

Tästä webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.


Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 11.2.2025.

Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä » 

Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos et pääsekään osallistumaan koulutukseen, muista perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme 30 euron maksun.
 
Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!