Siirry sisältöön
Kuluttajakäyttäytyminen ja markkinointi 2025

Kuluttajakäyttäytyminen ja markkinointi 2025

Keskiviikko 29.1. klo 10−11
Webinaari 

Miten trendit ja ilmiöt muokkaavat kuluttajakäyttäytymistä vuonna 2025?

Tässä Marketing Finlandin webinaarissa luodaan katsaus muun muassa siihen, miten kuluttajien oletetaan käyttäytyvän vuonna 2025 globaalillakin tasolla. Webinaarin jälkeen on lyhyt Q&A-sessio, jossa sinulla on mahdollisuus kysyä kouluttajilta kysymyksiä suomeksi ja englanniksi. 

Ohjelma

Nina Frosterus, Kantar
Nina kokoaa yhteen tuloksia Kantarin tutkimuksista esimerkiksi nuorista kuluttajina ja siitä, kuinka nuoriin lyhyimmällä syklillä vetoavat markkinointitrendit ajan myötä merkitsevät muutosta kaikissa asiakasikäryhmissä. Mukana on myös muita kiinnostavia näkökulmia meneillään olevista kuluttajamuutoksista, kuten ensiesittelyä tutkimuksesta, joka tarkastelee miehiä kuluttajina.
 
Päivi Arffman-Koskinen, Omnicom Media Group
Omnicomin Päivi Arffman-Koskinen tarkastelee sitä, kuinka AI:n käyttö muuttaa markkinointia esimerkiksi kohderyhmien luonnin kannalta ja mitä tämä asiakkaillemme merkitsee.
 
Aliyar Hussain, Paulig
Aliyar Hussain puhuu kulttuuristen piirteiden hyödyllisestämisestä kansainvälisen markkinointicasen kautta, jossa Santa Maria -brändin TexMex -tuotteita markkinoitiin Ruotsissa. Puheenvuoron otsikko on: Using cultural insights to spark a conversation doesn’t need to be complicated.

 

Aliyar Hussainin puheenvuoro on englanninkielinen, ja webinaarin kaksi muuta puheenvuoroa ovat suomenkieliset. Eikö ajankohta sovikaan? Kannattaa silti ilmoittautua mukaan, niin saat tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen!

Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 27.1.2025.

Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos koulutuksistamme herää kysyttävää tai tarvitset apua, jäsenpalvelumme auttaa mielellään! Yhteystietomme löydät täältä » 
 
Koulutus on maksuton MMA:n jäsenille. Etkö ole vielä jäsen? Lue lisää jäsenyydestämme ja tule mukaan omiesi joukkoon!