Social Selling Suomi -forum
Tapahtuma modernin myynnin & markkinoinnin johtajille ja tekijöille
Päivän teemat
Tekoäly myyntityössä: hypestä konkretiaan: tekoäly osaksi myynnin arkea
Sosiaalinen myynti: sosiaalisella myynnillä tuloksia 2023: tutkimuksen julkaisu
Yritysbrändi: miten yrityksestä tehdään vetovoimainen? Sosiaalinen rekrytointi haltuun
Ajatusjohtajuus: näkyvyydestä vaikuttavuuteen: uutta arvoa ajatusjohtajuudella
Sometrendit: miten somesta tuli epäsosiaalinen media? Yhteisöjen merkitys algoritmien aikakaudella
Myynnin ja markkinoinnin yhteistyö: 3 koeteltua keinoa tehostaa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä
Myynnin muutos: B2B myynnin vallankumous
Paikka varmistuu myöhemmin!
🌟 MMA:n jäsenenä saat lipun 35 prosentin alennuksella. Kun ilmoittaudut 30.7. mennessä, maksat lipustasi vain 111,60 euroa (normisti 139 €). Käytä koodia MMA2024
Katso lisää täältä ja ilmoittaudu mukaan »
Social Selling Suomi -forumin alustava aikataulu:
Klo 11:30 – 12:20 | Verkostoitumislounas
Klo 12.30 – 13:00 | Tervetuloa ja aloituspuheenvuoro, Oona Kankkunen
Klo 13:00 – 13:30 | Sosiaalisen myynnin psykologia, Jaakko Alasaarela
Social selling kotimaassa- tutkimustulokset, Oona Kankkunen ja Matti Perkkiö
Klo 13:30 – 14:00 | Panelistit keskustelemassa aiheesta ‘’sosiaalisen myynnin nykytila ja tulokset’’, Max Von Hellens, Kaisu Korolainen, Eljas Tuovinen, Sami Saarenpää, Paula Roima
Tauko
Klo 14:30 – 15:30 | Puheenvuorot: Mikko Alasaarela, Susanna Rantanen ja Kai Kaasalainen
Tauko
Klo 16:00 – 17:00 | Puheenvuorot: Henna Niiranen, Jukka Niittymaa ja Mikko Seppä
Klo 17 | verkostoitumista ja minglausta
Klo 18 | ovet kiinni ja ehkä jatkot?