Sosiaalinen media – ylläpitäjän työkalut
Tiistai 18.3. klo 9.00−12.00
Webinaari
Ylläpidätkö yhtä tai useampaa sosiaalisen median sivustoa? Olet ehkä huomannut miten hankalaa ja työlästä on saada sama sisältö levitettyä eri sosiaalisen median kanaviin ja ylipäätään hallita sosiaalista mediaa. Tässä koulutuksessa tutustumme työkaluihin, joilla tilannetta voi helpottaa.
Tavoite
Koulutuksessa opimme miten voimme tehokkaasti hallita useaa sosiaalisen median tiliä kerralla, aikatauluttaa julkaisuja niihin, löytää julkaistavaa sisältöä ja analysoida sosiaalista mediaa tarkemmin.
Kenelle
Koulutus sopii niille, jotka ylläpitävät yrityksensä sosiaalisen median tilejä yksin tai yhteistyössä muiden kanssa ja haluavat tehdä tästä urakasta helpomman.
Ohjelmaversio
Koulutuksessa ei käytetä mitään tiettyä ohjelmistoversiota.
Koulutuksen sisältö
Miksi käyttää hallintatyökaluja?
- Parempi hallinta someen
- Työkalut ja julkaisut yhdessä paikassa
- Aikatauluttamisen kautta somen hallinta
- Yhteystyö ja analytiikka
Työkalut sosiaalisen median hallintaan
- Työkalut usean some-palvelun käyttöön
- Tilien lisääminen palveluun
- Julkaisun teko kerralla eri palveluihin
- Visuaalinen julkaisu ja julkaisun linkit
- Ajastaminen ja automaattiajastus
- Menikö julkaisu väärälle ajalle? Julkaisujonon muokkaaminen
- Maksullinen vai ilmainen työkalu?
Muita työkaluja
- Linkkien hallinta ja seuranta
- Sosiaalisen median automaatio
Kouluttaja: Eduhouse
Avainsanat: Sosiaalinen media, Hallinta, Aikataulutus, Julkaisut, Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, WordPress, Crowdfire, Hootsuite, Buffer, Social Oomph, Social Clout, IFTTT
Tästä webinaarista ei tehdä jälkikäteen katsottavissa olevaa tallennetta.
Koulutuksen ilmoittautumisaika päättyy 13.3.2025.
Huomioithan, että tapahtumiemme osallistumislinkit ovat henkilökohtaisia ja ilmoittautumisesi on aina sitova. Jos et pääsekään osallistumaan koulutukseen, muista perua osallistumisesi. Peruuttamattomista poissaoloista veloitamme 30 euron maksun.