Siirry sisältöön
Tekoälyasetukset – mitä markkinoija saa ja voi tehdä?

Tekoälyasetukset – mitä markkinoija saa ja voi tehdä?

Keskiviikko 6.2. klo 10−11
Webinaari 

Tervetuloa Marketing Finlandin AI, juridiikka ja etiikka käytännössä -webinaariparin ensimmäiseen osaan!

Mitä tekoälyasetus tarkoittaa, ja miten se ennaltaehkäisee perusoikeusriskejä? Mitä asetuksen soveltamisalaan kuuluu ja mitä ei? Millaisia velvoitteita asetus asettaa eri toimijoille? Näihin kysymyksiin vastaa kognitiotieteilijä Anna-Mari Wallenberg Helsingin yliopistosta webinaariparin ensimmäisessä osassa.

Koulutuksessa perehdytään elokuussa 2024 voimaan tulleeseen tekoälyasetukseen ja sen keskeisiin periaatteisiin. Lisäksi tarkastellaan asetuksen tuomia velvoitteita ja niiden käytännön vaikutuksia eri tahoille.

Webinaariparin toinen osa AI-sisällöntuotannon juridiset kysymykset järjestetään 12.2.2025, ja siihen osallistujat voivat lähettää omia tekoälykysymyksiään lakitoimisto Berggrenin lakimies Arttu Ahavan ratkaistavaksi. Myös tämä koulutus on MMA:n jäsenille maksuton! Ilmoittaudu toiseen osaan täällä »

Vaikka koulutuksen ajankohta ei sopisikaan sinulle, kannattaa silti ilmoittautua mukaan, sillä saat Marketing Finlandin koulutuksista aina tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen!