Siirry sisältöön
Tekoälyasetukset – mitä markkinoija saa ja voi tehdä?

Tekoälyasetukset – mitä markkinoija saa ja voi tehdä?

Keskiviikko 6.2. klo 10−11
Webinaari 

Tervetuloa AI, juridiikka ja etiikka käytännössä -webinaariparimme ensimmäiseen osaan!

Tässä ensimmäisessä osassa kognitiotieteilijä Anna-Mari Wallenberg Helsingin yliopistosta kertoo elokuussa 2024 voimaan tulleen tekoälyasetuksen (artikla 50) vaikutuksista markkinoinnin sisällöntuotantoon. Mitä saa ja mitä ei saa tehdä, ja kuinka markkinoinnin tekijä voi toimia digimaailmassa eettisesti ja lainsäädännöllisesti kestävällä tavalla?

Kerromme lisää webinaarin sisällöstä tällä sivulla lähempänä tapahtumaa.

Webinaariparin toinen osa AI-sisällöntuotannon juridiset kysymykset järjestetään 12.2.2025, ja siihen osallistujat voivat lähettää omia tekoälykysymyksiään lakitoimisto Berggrenin lakimies Arttu Ahavan ratkaistavaksi. Myös tämä koulutus on MMA:n jäsenille maksuton! Ilmoittaudu toiseen osaan täällä »

 

Koulutuksen järjestää Marketing Finland.

 

Vaikka koulutuksen ajankohta ei sopisikaan sinulle, kannattaa silti ilmoittautua mukaan, sillä saat Marketing Finlandin koulutuksista aina tallenteen sähköpostilla webinaarin jälkeen!