Siirry sisältöön
Tekoälyn perusteet ja luovan työn työkalut

Tekoälyn perusteet ja luovan työn työkalut

Keskiviikko 5.3. klo 10−11
Webinaari 

Tämä webinaari käynnistää Marketing Finlandin maksuttoman tekoälywebinaarisarja! Mitä tekoälyn hyödyntäminen merkitsee markkinoijan ja viestijän työssä, ja miten sitä voi käytännössä soveltaa niin, että se tukee luovaa työskentelyä? Tämä koulutussarja tarjoaa perusteista lähtevän ja käytännönläheisen katsauksen tekoälyavusteiseen markkinointiin, jossa pääset konkreettisesti näkemään, miten tekoälyä hyödynnetään markkinoijan ja viestijän työssä.

Webinaarisarjan ensimmäisessä osassa tutustutaan tekoälyn perusteisiin käytännönläheisellä ja konkreettisella otteella. Käymme läpi tekoälyn peruskäsitteet ja pohdimme, mihin tehtäviin tekoäly soveltuu parhaiten. Lisäksi tarkastelemme, miten tekoäly muuttaa markkinointia esimerkiksi asiakaskokemuksen luomisessa, markkinointitutkimuksessa, insightin hankinnassa ja datan keruussa. Lopuksi esitellään yleisimpiä ja tehokkaimmiksi havaittuja tekoälytyökaluja.

Tämä koulutus on Marketing Finlandin tekoälywebinaarisarjan ensimmäinen osa. Lue lisää tämän sivun lopusta ja ilmoittaudy myös muihin osiin! 👇


Marketing Finlandin viisiosainen tekoälywebinaarisarja tarjoaa perusteista lähtevän ja käytännönläheisen katsauksen siihen, mitä tekoälyn hyödyntäminen tarkoittaa markkinoijan ja viestijän työssä sekä miten sitä voi käyttää luovan työskentelyn tukena.

Voit osallistua joko kaikkiin sarjan koulutuksiin tai valita juuri sinulle sopivat osiot tarpeidesi mukaan. Jos ajankohta ei ole sinulle sopiva, ilmoittaudu silti – saat tallenteen sähköpostiisi! Sarja koostuu viidestä osasta:

Tämä webinaarisarja on osa MFamk-SuperDigital-hanketta, jota Euroopan unioni osarahoittaa. Hankkeen toteutuksesta vastaavat Kajaanin ammattikorkeakoulu, Satakunnan ammattikorkeakoulu ja Marketing Finland.