Voimaa brändimarkkinointiin tunteilla ja teknologialla
- Milloin: Keskiviikkona 19.3.2025 klo 13.30–16
- Missä: Virtuaalitilaisuutena verkossa
- Hyvä tietää: Tilaisuus on kaikille avoin ja veloitukseton
Tässä MarkkinointiKollektiivin tilaisuudessa tarjotaan erityisesti brändimarkkinoinnin ammattilaisille monipuolisia näkökulmia ja vinkkejä oman brändin kehittämiseen.
Kuinka brändi voisi saada uutta voimaa yhteisöllisyydestä, elämyksistä, empatiasta ja tasapainosta? Kuinka vaikuttavassa brändin rakennuksessa hyödynnetään teknologian alati tarjoamia uusia mahdollisuuksia? Tämä tilaisuus kokoaa yhteen brändimarkkinoinnin asiantuntijoiden näkemyksiä, jotka auttavat brändejä erottumaan ja sitouttamaan kohdeyleisöä entistä vahvemmin.
Tule mukaan vuoden kiinnostavimpaan bränditilaisuuteen!
The event will be held primarily in Finnish, but one presentation will be conducted in English.
Tilaisuuden puheenvuorot:
- Brändien menestys piilee tunnesiteen luomisessa, ja kokemusmarkkinointi tarjoaa tehokkaimman keinon tähän. Yllättävät, aidot ja elämykselliset kohtaamiset luovat brändiin tunnesiteen, tekevät siitä muistettavan ja vahvistavat sen suositteluhalukkuutta. Kun kokemusmarkkinointi yhdistetään älykkääseen monikanavaiseen markkinointiin, sen vaikutus jatkuu vielä pitkälle.
- Tiedämme, että mainonnan muistettavuus on laskussa ja digikanavat ovat vallanneet yhä suuremman osan markkinointibudjeteista. Miten brändit voivat varmistaa, että heidän viestinsä ei huku informaatiotulvaan?
- Gen Z -kuluttajat lähestyvät 30 vuoden ikää ja monet brändit pohtivat kuumeisesti, kuinka pysyisivät tälle kohderyhmälle relevantteina. Maailmalla brändit ovat tukeutuneet enenevissä määrin Community-Driven Brands -ideologiaan, eli yhteisöohjautuvaan brändiin. Tutkimukset osoittavat, että brändit, jotka ovat nostaneet asiakkaansa valokeilaan, ovat kyenneet lisäämään merkittävästi kohderyhmänsä asiakasuskollisuutta ja ostohaluja. Yhteisöllisyys ei kuitenkaan toimi, jos se on päälle liimattua.
On-brand, at scale: The Future of Brand Marketing
- In today’s increasingly visual world, brands must create and publish more content than ever across multiple channels. As a result, collaboration and visual communication have become essential for modern businesses. While remote work and decentralised teams have made organisations more agile, they’ve also introduced new challenges in maintaining brand consistency. How can brand marketers keep up with growing content demands while ensuring both efficiency and control?
- Data ja teknologia ovat tärkeitä brändimarkkinoijan työkaluja, mutta ne eivät yksin riitä luomaan syvää yhteyttä asiakkaisiin. Brändien menestymisen ytimeen nouseekin empatia – kyky ymmärtää toisia ihmisiä ja asettua heidän asemaansa. Kun markkinoijina ymmärrämme kohderyhmämme motivaatioita ja uskallamme brändimme kanssa kohdata heitä myös “In Real Life”, pystymme kommunikoimaan kohderyhmälle varmasti relevanteista asioista.
Ajatuksiaan jakamassa:
- Susanna Joki (Mall of Tripla)
- Ville Bergman (Clear Channel)
- Eija Gerlander (Bängeri)
- Jorge Bestard (Canva)
- Antti Sevänen (Parcero)
Iltapäivän aikataulu:
- Klo 13.30 Tilaisuuden avaus
- Puheenvuorot
- Klo 16.00 Tilaisuus päättyy
-
Ohjelma ja aikataulu saattavat muuttua vielä ennen tilaisuutta.
-
Tilaisuuden tuottaa MarkkinointiKollektiivi.
-
Tilaisuuden mahdollistavat Mall of Tripla, Clear Channel, Canva, Parcero ja Bängeri.
-
Tilaisuus on osallistujille maksuton ja kaikille avoin.